Editura Univers Enciclopedic

Terapii complementare si alternative, medicina integrativa, psihologie

logo
                        

De-ce-nu-asculta-copiiCe putem face atunci când un copil nu vrea să ne asculte?

Felul în care vorbim unii cu alții stă la baza relațiilor interumane. Adesea copiii se pricep mai bine decât adulții să citească printre rânduri și să descifreze mesajele pe care le transmitem prin limbajul corpului sau prin tonul vocii noastre.

Cartea reprezintă un ghid neprețuit pentru părinți și profesori, care ne îndrumă cum să comunicăm mai bine cu copiii. Abordează toate aspectele felului în care trebuie să vorbim cu aceștia și, foarte important, cum să-i ascultăm, inclusiv comunicarea cu copiii...

Citește mai departe...

Fazele-de-dezvoltareFazele de dezvoltare a copilului este un ansamblu de observaţii vii şi foarte practice, care arată corelaţia dintre dezvoltarea corpului şi a sufletului la copii. Autorul îi observă – de la naştere până la 21 de ani – în diferitele perioade pe care aceştia le traversează; el intră în „experienţele lor de viaţă” – schimbarea dinţilor, pubertatea etc. – permiţându-ne să înţelegem astfel influenţa şi semnificaţia lor. Din toate acestea trage concluzii valoroase de educaţie, în armonie cu ceea ce trăiesc copiii.

Citește mai departe...

psihanalizaKaren Horney (1885–1952) este considerată protagonista Nr. 1 a „culturalismului” american. Ea a pus în termeni noi problema structurii personalităţii nevrotice şi a determinismului acesteia, dar nu fără a recunoaşte că „antropologia culturală contem­porană datorează mult lui Freud însuşi”. Pentru neopsihanalista americană (originară din Germania, de unde a emigrat din cauza ascensiunii la putere a lui Hitler) nevrozele sunt mani­fes­tări indivi­duale cu determinism social, dacă este să le judecăm „după o criteriologie socială”.
Deşi Karen Horney...

Citește mai departe...

Despre-copii-anxiosi„Tema cărţii este aşa-numita «maturizare a simţurilor bazale». Această temă este examinată prin prisma psihologiei antroposofice a dezvoltării şi, pornind de aici, este apoi aprofundată în continuare, în aşa fel încât se conturează un fel de tipologie a trăsăturilor comportamentale caracteristice copilului, din care se pot trage anumite concluzii, pot fi relevate anumite consecinţe directe pentru practica educaţiei. Cu toate că în prezenta lucrare se vorbeşte şi despre aceste consecinţe, a fost departe de mine gândul de a scrie o carte de reţete pedagogice....

Citește mai departe...

psihologia scolaruluiAlfred Adler este unul dintre membrii componenţi ai faimosului „triumvirat“ al psihanalizei: Freud–Adler–Jung.

Profesorii, mai ales diriginţii, părinţii, dar şi educatorii din toate domeniile (întreprinderi, armată, închisori etc.) vor găsi în cărţile marelui emul al lui Freud o bogată sursă de informaţie despre psihicul omenesc şi modalităţile în care acesta poate fi armonizat pe criteriile unei existenţe demne şi utile pentru colectivitate.

Cartea constituie o contribuţie esenţială la cunoaşterea psihicului copilului şi la practica psihopedagogică a...

Citește mai departe...

 dr1
 
 
hofigal
hcomplet
 ....................................................................

 

Theta Healing Ovidiu Adrian Grigor
 

psihoterapie homeopatie

 
 certuri
  
 ------------------------------------------------- 
 de ce
 
anxietate 12
 
Ayurveda cabinet
 
 
 
 
 

    

logo

   
  pulbere de iarba
 
 

 

hofigal

  

helminon

SEO